Kızlar bebeğim 8 aylık bu 2. Çocuğum ama ilki daha emmemişti sütler kendi kendine çekildiği için fibrokistler oluştu 2. Gebelikten öncede çok ağrım oluyordu zaten. Şimdi bebeğim de sadece sol tarafı emiyor zaten en çok sol tarafım ağrıyordu ama bu sefer ağrı farklı yani batma sızlama şeklinde oluyor bu normal mi? Daha önce emzirmediğim için bilmiyorum koltuk altına doğru bi ağrı sızlama oluyor bazen yeri değişiyor