Gece uyanıp burun tıkanıklığı çok olunca ilk devlet aciline gittim orada kulaklarında kızarıklık var o ağrı yapıyordur ateş düşürücğ ver dönüşümlü dedi. Diğer belirtiler hapşırma burun akıntısı burun tıkanıklığı için de burun temizleme yap dedi. Ama acil çok kalabalıktı nasıl baktı kontrol ettiyse içime sinmedi özele götürdüm çıkıp. Orada da kulakları kızarık antibiyotiksiz düzelmeyeceğini boğazlarda hafif şişlik olduğunu söyledi. Ve geniz akıntısı olduğunu. Bunlar için augmentin , ateş olursa fitil, kulak damlası sıprogut plus, akıntı için zadifen, ve temizlemesi için sterimar deniz suyu spreyi verdi.
Daha önce ağır bu şekilde hastalık geçirmediğimiz için endişelendim haliyle. Bu süreçleri yaşayan ilaçları bilen annelerimiz var mı?
Antibiyotik için zararlı diyorlar kullanmasınlar diyorlar. Kafam karıştı doktorlar içinde ama özel tabikide daha çok kontrol etti.
18 aylık kızım