aysss001 Gece boyu neredeyse uyumadı ağlıyor 4 bucuk ay hapşırık var burnu akıyordu gündüz emiyor ve kusuyor aaa diye ağlayıp duruyor Pazartesi günü menenjit ve rota aşısı oldu
sebebiyok aysss001 asilar bebeginizdeki mevcut hastaligi gun yuzune cikarmis olabilir.cok kucukmus bir doktor kontrolunde fayda var.
nededinsen_ aysss001 biz doktora götürdük boğazı kızarmıs ilaç vermek doğru olmaz dedi bende sıcak suya karanfil ezip attm özünü bıraksın diye sogudugunda içiricem kaşıkla