kubilogy Kızlar uyuyarak agliyo kucağıma alsam bile hemen susmuyor çok acılı ağlıyor dayak yemiş biyerden düşmüş canı yanmış gibi yani gözleri kapalı şekilde nedendir sizinkilerde var mı bu durum
nisanbhr kubilogy bizde 8-9 arası vardı ve dişten diye düşünmüştüm şu an 9 ay 12 günlük ve geçti o durum
kubilogy nisanbhr evet ben de ondan şüphe ediyorum bide emekliyi oturuyo çok yoruluyo gün içinde galiba
nisanbhr kubilogy benim kızım yorulunca daha güzel uyuyor ama bi de yelekle vs deneyin olmadı. Ben uyku tulumu almadım yorgan kullanıyorum o da hareket ettikçe üstünü açıyor ve üşüyordu. Yelekle çözüm buldum
kubilogy nisanbhr diş kasıyorum jel ile parmağıma silikon fırça takıp uyanmıyor ama tabi bı günü diğerini tutmuyor 😂 galiba böyle gidicek