Kızlar sağım yaparak süt veriyorum bebeğim 11 aylık 4 saatte bir sağım yapıyorum ve 30,40 ml anca çıkıyor acaba sağım yapmayı bırakmalı mıyım sadece mama ile devam etsem mi acaba diye düşünüyorum mamalarda da son olanlardan korktum açıkçası ek gıdadan da nefret ediyor yemiyor önerileriniz nelerdir mama ve süt içmese aç birşey versem ağzına öğürüyor bazen de kusuyor