Merhaba hanımlar öncelikle bebeğim hep çok aktifti 2 3 aylıkken bile emeklemeye çalışır gibi tummy time yaparken ayaklarıyla debelenir totosunu yukarı kaldırırdı bi tık gazlı bi bebek olduğu için karın üstü yatmayı pek sevmezdi o yüzden yerde az zaman geçirirdi şimdi 10 aylığız dönmüyor da emeklemiyor da biz döndürmeye çalışıyoruz ayağını dayıyor emekleme çabasında ağlıyor doktorlar sorun yok diyor çalıştırmaya gerek yok bebekler zamanı gelince yapacak diyor ama benim yüreğim öyle demiyor biz üzerinede daha da mı düşseydik acaba diyorum böyle bi durum yaşayan ve düzelen var mı lütfen bana bilgi verir misiniz