Benim kızım aşırı düşkündü elinde 3 tane tutup 1 tane emerdi 4 emzikle geziyorduk gece gündüz imkansız du bırakması için neler yaptılar ben karışmadım hoşuma gidiyor du 3 yasına kadar smzik emdik hasta oldu bir gün doktordan çıktık dedi ben neden hasta oldum dedim emzikten mikrop kapıyorsun bir daha istemiyorum dedi hepsini kendi çöpe attık asla istemedi kendi istediğ zaman bırakıyor pek üstelemeyin inat yapıyorlar hiçte konuşmasını falan etki etmedi büyük insan gibi her derdini anlatıyordu oğlum da kesinlikle emzik almadı mesela