didemb Hiç ağlamaması gayet normal, her çocuk ağrıya farklı tepki verir. Kimi çok ağlar kimi hiç tepki vermez, mizacıyla alakalı. Hatta ağlamaması iyi bile 🙂
Canı çok yanmamıştır o an
Dikkati dağınıktır belki
Daha sakin bir mizacı var
Ben senin yerinde olsam bu postu silerdim inşallah kimse görmez nazar ederler rabbim muhafaza