Kızlar 3 buçuk yaşında bir kız evladım var çok şükür Allaha. Ama davranış ve hareketleri çok sorunlu. Arkadaşlarıyla uyumsuzluk yapıyor yapma dediğim her şeyi yapıyor inat çok var vurma var bağırma var gereksiz ağlamaları var ne yapmam lazım nasıl davranmam lazım