cikolataliekmek Arkadaşlar, dün oğlum da başlayan ishal kusma bugün bana, kardeşime ve babama bulaştı. Oğlum çok şükür iyi ama bizi baya sarstı. Bu hastalık icin bir öneriniz var midir hiçbirimiz birsey yiyip içemiyor
queen352 cikolataliekmek merhaba önceki postunuza yazmıştım aynı şekilde bendede kusma başladı doktorla tekrar görüştüm kızımla banada sıvı alımını arttırmayı önerdi ve kızıma çinko*probiyotik vermemi istedi ayrıca banada bulantım çok olursa hamileliktede içilen bir bulantı giderici varmış onu alabilirsin dedi
sekerbebeginannesi cikolataliekmek ay bizde bunu olmuştuk. Berbat bir şey ve bulaşıcı yani bize geçti ya da biz aynı gün zehirlendik artık bilmiyoruz. Kusması için onzyd diye bir hap verdi doktorumuz çeyrek ezip verdik oğluma. İlaç olarakta diafruyl ve flagyl vermişti, bir de culturella kids probiyotik. Çok zor geçti ama, gece 8-9 defa bez değiştiriyorduk kaka yaptığı için. Çocuk sürekli baygındı filan
cikolataliekmek queen352 Çok sagolun sanirim salgın varmis bende doktorumuzla tekrar görüşeyim nasil birseyin içine düştük anlamadım inanin
cikolataliekmek sekerbebeginannesi Çok gecmis olsun size de🙏🏻 Çok şükür ki oğlum iyi ama ben baya baya perişan oldum esim gelince doktora gideceğim artik😓