Oğlum 6.5 aylık kaşık maması yediriyordum bugün ve kusmaya çalıştı kusamadı boğuldu nefesi kesildi bi 30 saniye. Kustu. Ardında bi hııı yaptı tekrar tıkandı. Sırtına vurdum ağzına üfledim. En son mosmor oldu dudakları yüzü. Sonra yüzüne su serptik. Sırtına vurmaya devam ettim. Nefes almaya başladı. Ambulansı çağırmıştık. Geldi satürasyonu normal dediler. Ama birkaç gün gözlemleyin ciğerlerine kaçmış olabilir ona göre müdahale edin dediler. Başına gelen var mı ? Kaşık mama çok yumuşak bi şey ama ciğerlerine kaçmış olabilir mi ? Şu an için bir problem gözükmüyor. Ne yapmalıyım ?