reyreylo ilaç içirmek çok zor evet ama bir şekilde içirin mecburen gerekirse ağlasın bağırsın. Biz rota değil ama başka bir virüs olmuştuk önce oğlum sonra biz, aynı şekilde gece 8-9 defa bez değiştirdiğimi biliyorum kakadan dolayı ve inanılmaz kokuyordu yani oğlum daha yaptığı gibi o ağlamadan biz kokuya uyanıyorduk resmen. Ve kusuyordu fışkırır şekilde, ne içse ne yese kusuyordu. Kusması için onzyd diye bir hap vermişti doktorumuz, çeyrek ezerek vermiştik ve tak diye kesmişti. Probiyotik, ishal şurupları, serum vs ile atlatmıştık ama çok zor geçmişti. Doktorunuza danışın bir kere daha. Belki serum vs verir, çünkü gerçekten çok kötü oluyor çocuklar ishalden