2_oglanannesi 12betul hahahah o yorumu okuyunca bende kocayı boşamak en iyisi diye düşünmüştüm ama yazmadım 😅 bence bu çok haklı bi istek yapsın
alpsilsin 2_oglanannesi hemşirem demişti esın gıtsın olsun operasyon dıye 🤣 sen kı ben tek yapıyom ya evden kaçacak yada aldıralım dıyor varsa bende aldırmam dedım. Tek cızgım var eğer karnımdaysa bebegım bu benım kaderım aldıramam 🌸
12betul alpsilsin Ben de şu durumda olsam benim de 4. Oluyor asla aldırmam tabi Allah’a büyük konuşmayayım imkansız .
biyiksiz_yorumcu alpsilsin çocuklarımız yaşıtmış ben spiral taktırdım korkudan 3 ayda 1 kontrole gidiyorum 😑