snurrrm Kızlar bebegım 6 ay 10 gunluk aralık 29- ocak 3 ve subat 1-6 arası regl zamanlarım normalde duzenlı olurdum bebegım dogdugun berı ıkı kere regl oldum Bugun 12 mart ve ben hala olmadım 10 gun gecıkme var sızce normal mi olabilirmi boyle gecıkme
baloglum_e snurrrm benim bebeğim de altı aylık bi kere oldum aradan iki ay geçti olmadım iki gün önce oldum yani baya bi gecikti bende korkuyordum ama gecikmesi normal bence emzirirken
brgl42 snurrrm benim de bebeğim 6 ay 10 günlük şubatın 18 inde regl olmam gerekiyordu ama olmadım test de yaptım ama yok olamadım hala emzirme döneminde çok normalmiş bir de sen nasılsın bilmiyorum ama ben aşırı yorgunum ve uykusuzum gün de en fazla 5 saat uyuyabiliyorum bazen daha kısa onun haricin de sürekli stresliyiz zaten bence Regl olmamamız gayet normal
1prensh snurrrm bende bu ay olmadım en son 30 ocakta oldum gecikmenin 10.günündeyim ve bende stresten ölecem
snurrrm Retzja evet korunuyoruz ama yıne de ne olur ne olmaz dıye supheden ölecegım sanırım buraya yazmadan uyuyamadım 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Retzja snurrrm Doğru korunma yöntemi kullanıyorsanız bu gecikmeler normal. Emzirme döneminde hormonlarınız tam anlamıyla eski düzenine oturmuyor. Dolayısıyla gecikmeler olabiliyor. Endişelenmeyin 🙏🏼
umranozdmr Normal. Emziriyorsanız 1 seneye kadar adet olmaya bilirsiniz bende bu yüzden dokturma gitmiştim aynen böyle söyledi ama bünyeden bünye ye değişir tabi.:)
snurrrm umranozdmr evet ama ıkı kere normal duzenlı olup bu ay olmayınca tereddut etmemek elde degıl 🫣
1prensh snurrrm ben pek ihmal vermiyorum korunuyorum çünkü ama tabi ki önlem amaçlı test yapmak şart oldu 🤦♀️ inşallah olumsuz çıkarda en azından içimiz rahatlar
1prensh snurrrm aynen öyle ben dün akşam yaptım negatif çıktı çok şükür içim rahatladı sende yap bence hiç değilse rahatlarsın