Bizde 40 günlüğüz uyku düzeni hiç yok. Kendi düzeninde ilerliyor her şey. İyi emerse 3 saat kadar uyuyuyor. Az emdiğinde 1.5 saat sonra uyanıyor. Sürekli kucakta uyuma istediği var. Gündüzleri rahatlaması için kucağımda uyutuyorum. Son bir haftadır geceleri yatağa yatırmaya çalışıyorum çok şükür öyle uyuyor. Gaz sancısı oluyor uyanınca yine düzen değişiyor valla şu yenidoğan döneminde benim anladığım kendi içinde bi düzen var. Asıl biz ona uymaya çalışıyoruz 😂