Kızım 7 aylık şuan. 4 aylık olduğundan beri akşamları bir yere gitmeye cesaret edemiyoruz. Avmde ya da dışarıda gezerken hiçbir sorun yok. Ama başka birisinin evine oturmaya gidelim canı çok yanıyormuş gibi ağlıyor. Bir keresinde ağlamaktan katıladı nerdeyse. Eve gelene kadar ağlaması durmuyor eve gelince yatağa koyunca kendisine geliyor başlıyor gülmeye. Sevmiyor başkalarının evini onu anladım da ne zamana kadar böyle olucak böyle bir şey yaşayan var mı