deozge merhaba, çok teşekkür ederim.
Kabızlık, kanlı pişik, her kakadan sonra poposu beyaz beyaz kabarıyordu ve geceleri özellikle başlayan gaz sancısıyla yediği birşeylerin dokunduğundan, iyi gelmediğinden şüphelendik. Karnı sürekli şiş ve sertti.
Yemesi çok iyi olmasına, tüm besinlerden tüketiyor olmasına rağmen 12 ay kontrolünden beri aynı kilodaydı(9,5 kilo) ve hastanede de kan değerleri takviye almasına rağmen düşük çıktı. Zaten doktor da bu şikayetleri dinleyince ve kan değerlerindeki sonuçları görünce şüphelendi yönlendirdi.