Arkadaşlar bebeğim 9 aylık 2 gündür göğüs emerken göğüs uclarım arıyor ilk emzirdiğim zamanlardaki gibi yeniden neden böyle oldu? Birde ağrıyan göğüsümün içinde yağ bezesi gibi bi top var sanki elediğimde hareket ediyor acaba süt kanallarım mı tıkandı konu hakkında bilgisi olan yardımcı olur mu