kızlar bebeğimin burnu her gun her dk tıkanık serum ve sterimar kullanıyorum aspiratörle çekiyorum 5 dk sonra tekrar tıkanıyr odamızın nemi iyi nem cihazımız var kalorifer yakmıyorum 3 doktor sürekli aççaksın dedi biri et var dedi sebebi ne olabilir 6 aylık 6 aydır her dakika açmaktan yoruldum birkaç kişi alerji olabilir dedi burnunun tam üstünde mercimek tanesi kadar bi nokta var kırmızı, bide burnunu ovuşturuyo bazen ben tıkalı diye yapıyo sanıyodum