hilaldorukk Doktor 4 yaş oğluma bu ilacı önerdi ve aldık dün kullanmaya başladık dün ve bugün aralıklı karın ağrısı var ve ishali var bu ilacı kullanıp böyle yan etki yaşayan oldu mu acaba ilaçtan mı başka bir sorun mu var yoksa emin olamadım da
ymc516_ hilaldorukk merhaba bizde bugün kullanmaya başladık sorununuz devam etti mi fayda gördünüz mu
hilaldorukk ymc516_ ilk 2 gün baya tuvalet sorunu yaşadık ara verdim 3-4 gün sonra tekrar başladım ama tok karna vermeye başladım o zaman sorun yaşamadık
ymc516_ hilaldorukk peki dişlerde bir sorun yaşadınız mı burda dişlerde kararttı falan yazmışlar korktum bende açıkçası