Bioderma atoderm çok etkili oldu bizde, güzel nemlendiriyor. Sabah akşam sürüyorum. Azgın bölgelere de doktorumun önerisiyle Bepanthol Sensiderm sürüyorum az bir şey. Biraz yakıyor ama çabuk toparlıyor orayı. Benim anladığım, atopik cilt sürekli bakım istiyor. Üç-dört gün ara verince kuru toprak gibi oluyor yine :(
Bu arada Mustela Stelatopia nemlendirici kullanmıştım Bioderma’dan önce ama hiçbir işe yaramadı. Şampuan da öyle. Resmen param çöp oldu.