Tontis_annesii Kızlar kızım 1 aylık 2 3 gündür özel bölgesi ve Poposunda sivilce gibi kıpkırmızı bişeyler var kabarmış ve sürekli çoğalıyor bepantol pişik kremi kullanıyorum bezimizde Molfix mavi olan başına gelen var mı nasıl geçecek ?
mrscakir Tontis_annesii benim kızım hiç pişik olmadı ama ben doğduğundan beri bir süre her akşam yıkıyordum sonrasında bir akşam yıkadım bir akşam yıkamadım halada aynı devam ediyoruz belki ondan da olmamış olabilir. Sık sık yıkarsanız belki önüne geçebilirsiniz
Marianne Tontis_annesii ıslak mendil kullanmayın. Her çiş kakadan sonra bez değişimi, dolmasını beklemeyin; ıslak pamukla sildikten sonra kuru pamukla kurulama yapılır. Bariyer krem mustela yada sudocrem sürebilirsiniz.
sumeyyeravza Tontis_annesii benim kızım da dört aylık, doğduğundan beri doldurmasa azıcık olsa bile maksimum üç saatte bir bezini değiştiriyorum. Gece dahi olsa. Sudocrem kullanıyorum. Bi de zeytinyağı her defasında bocalıyorum öneririm. Benim bebeğim aşırı beyaz bi de hassas bi cildi var. Biri dokunsun hemen kızarır. Evin sıcaksa altını aç birazcık temiz bezin üstünde yağla kremle açıkta dursun biraz. Yavrum canını acıtıyor olabilir. Geçmiş olsun❤️
reyhanks Tontis_annesii Molfix premium kullanıyordum 22 günlük bebeğim önce pişik oldu sonra mantar sonra tekrar çok şiddetli pişik oldu. Dün geçti ama mantarı aşırı ilerlemiş ilaç kullanmama rağmen. Prima aldım artık dün ne yapayım prima kullanıyorum şimdi
Retzja Alerjisi olabilir, doktorunuzla paylaşın. Mustela pişik kremi çok etkili, pişik önleyici krem olarak da Bephantol kullandık hep. Pişik önleyiciyi her bez değişiminde ince bir katman halinde kullandık, dolayısıyla neredeyse hiç pişik olmadı.
Tontis_annesii Retzja bende sürekli bepantol kullanıyordum her bez değişiminde ama kızım çok fazla çişini ve kakasını yapıypr bezle de alakalı olabilir mi
Retzja Tontis_annesii Bez ile ilgili de olabilir, altında yatan alerji durumu da olabilir. Doktorunuza danışın.
reyhanks reyhanks ve ben de ıslak mendil kullanmıyorum. Havalandırıyorum, kurutmadan asla kapatmıyorum altını. Bezini bekletmiyorum değiştiriyorum. Doktor travazol verdi onu kullanıyorum günde 3 kez. Kalanında da sudo krem ve resterol diye bi krem verdi onu. Ama geçmiyor. Prima yarar umarım