Ben vermedim ateşi de çıkmadı çok şükür. Doktor ateşi olmadığı sürece verme demişti. Ateş, bağışıklık sisteminin virüse karşı açtığı savaştan olur. Bağışıklı sistemine fırsat verin kontrol edin 1 dereceden fazla yükselirse verirsiniz. her bebekte ateş olacak diye birşey yok ben de korkmuştum. Sadece verem aşısı uyku yaptı o da normalmiş. Geçmiş olsun ♥️