deozge merhaba. Bence boşuna kullanmayın. Bebeğinize ekstra yük olmuş oluyor. Doktor tavsiyesi olabilir bizim doktorumuz da temiz içerikli olsun ısrarımla bunu tavsiye etmişti ama çocuğun demirini yükseltmez diye de uyardı ona rağmen kullandım. Çocuğumun demirini yükseltmedi. Şu an 3.5 yaşında ve demiri ferritini düşük çıkınca ilaç verdi doktorumuz onu kullandık da değerleri o şekilde düzeldi.