sekerparemm Bizimkide vuruyor artık ceza yöntemi ile ilerliyoruz kenarda bekle özür dile tarzında yaptığın çok ayıp gibi
didemb Vuruyordu 2.5 yaş bugün öğlen vurduğu yeri rujumla kirmiziya boyayıp cnm çok yandı bak vurduğun yere gördün mü dedim çok üzüldü sarıldı ama bir iç çekişi vardı içim yandı akşama kadar hiç vurmadı bakalım yarın ne olacak