Oldu ki dışarı yasak koysalar iş yerinden çıkarsalar ki bırcok arkadaşımı işten çıkarmışlar sok oldum ne tazmınat vermiceklermiş ne birşey ne yapıcaz birikim vs yok belki devlet nasıl kalkacak bu durumdan bilmiyorum sizce nasıl olur? Siz ne düşünüyorsunuz ben artık korkar oldum çok pişmanım az birikimim vardı onu da borca yatırdığıma iş yeri batıyor diye çıkarmışlar şaka gibi Allahım nereye gidiyor sonumuz