minigim1105 18-24 aya kadar çok normal genelde bu ay aralığında da tamamen kayboluyor. Yürümeye başladıklarında parmak ucu basma, içe basma, dışa basma gibi durumlar oluyor daha tam bacakları oturmadığından. Rahat olun yani 1,5 yaştan sonra bunların hepsi azalarak kayboluyor. Yürüteç kullanıyorsa oda bir etken fazla kullanmayın isterseniz