Haticeyns nereye düşeceğine bağlı bu tamamen her birim her ilçesi birbirinden baya farklı. Benim esim askeri personel o karakolda bi ilçede. Biz o civarda ev olmaması nedeniyle antakyadayiz deprem sonrası hala toparlanmaya calisiyor sehir. Toz pembe değil maalesef hersey ama yasanilmayacak bi yerde kesinlikle degil tamamen beklentiyle alakalı.