kedili1anne Kızlar merhaba doğum kilom kalmadı ama karnım hala hamile gibi Bunu aşabilen oldu mu önerileriniz neler
askbebegimmbenim kedili1anne tayt korse kullanmıştım ben internetten almıştım karnıma kadar çekiyordum karın bölgesi korse gibiydi 3 4 ay kullandım. Kalmadı göbek
mommommmm kedili1anne korse kesinlikle takmalısın ayarlanabilir korseler var doğum sonrası benimde kalmıştı sezeryandan sonra 3-4 aylıkken taktım 1 haftada inanılmaz belirgin bir fark vardı
aydinmumine kedili1anne korse öneririm Bn sezeryan oldum iki hafta sonra korse taktım acısınada iyi gelmişti o dönem birde sezeryan katlanma göbeği oluyor ya onuda geçirdi birde ameliyat çizgisinden yukarı doğru masaj yaparak geçti o katlanır göbek çok şükür kalmadı çok göbeğim
Retzja Sezaryen doğum mu yaptınız? Sezaryen sonrası göbek daha zor gidiyormuş. Düzenli spor, beslenme düzeni oluşturmak gerekiyor. Özellikle spora özen gösterirseniz kalıcı sonuç alırsınız.
busrastattz Ben vajinal doğumdan bir hafta sonra korse taktım balenli olanlardan kademe kademe değiştirdim hatta bol gelmeye başlıyor çünkü bir süre sonra 1 ay sonra göbeğim eski haline gelmişti 14 ay oldu