Benim kızımda kardeşi olduğu için geç bıraktık 2 yaşını geçiyordu. Öğlen ve akşam içiyordu uyku öncesi. Konuştum kaç defa olmadı kardeşi de mama içtiği için oyke direk bırakmadık da. Bizim oralarda bı ot var gaz için kullanılıyor özellikle lohusa iken tadı aşırı kötü. Mamaya ondan kattım son çare. Tadı kötü olmuş deyip içmedi. Bı kaç gün yine istedi aynı şekilde verdim. Sonra kendisi istemedi mamanın tadı kötü diye.