Prensesannesi_ Merhaba bayanlar kızım 2.5 aylık 2 aylık alışında verem aşısı oldu hemşire burası yara olur oynamayın dedi ama aradan 15 gün geçti hiçbirşey yok tutmamış olabilirmi? Bunu yaşayan annelerimiz bana yardımcı olurmusunuz?
xfundaaa Prensesannesi_ bizde 3 aylik mi neydi olduk şimdi 6 ay 12 günlük daha yeni izi kaldi hemen olcak şey değil kabuk tutcak felan bi 5 7 gun daha bekle
Ofiser Prensesannesi_ 1-2 ay bile sürebilir endişe etmeyin çıkacaktır iz 8 buçuk aylık olduk biz yaralar anca geçti kabuk bağlamalar yani yeni yeni iz olmaya başlıyor .
Prensesannesi_ Etrafımdaki bazı kişiler tutmamış tır. Bir daha yaptır falan diyorlar aklım çok karışıktı çok teşekkür ederim valla. Rahatladım doktora gidecektim
Fatmanurozgr Prensesannesi_ 4 aylıkken felan cıktı bizde iz ve kimnde iz olmyo buda aşı tutmadı demk degl bazlrnda iz kalmyoms sen takma onları daha erken iz cıkcaksa bile 😊
Esra_zeynep Prensesannesi_ bizimkide baya geç tuttu şişti baya iltihaplandı kendiliğinden patlamış üzeirni değiştirrken farkettim akmış hep şişlikte kaybolmuş kuru kabuk kalmış şimdi