vety beş buçuk aylık olmak üzere doğduğundan beri 1 numaralı ( en yavaş akışlı olan bu) ile veriyorum mamasını sütünü.
Bir yerde görmüştüm bu biberon emziklerinde fazla delik sayılı olana geçmeye gerek yokmuş bebek büyüdükçe daha kuvvetli çekip yine bitiriyor, biz şu an 1 numara ile iyiyiz, tekrar sipariş vereceğim zaman belki 2 alırım bu sefer.