1.5 aylıkken mamaya başladık sütüm yetmediği için hipp mama kullanıyorduk şuan 3 ay 20 günlük 3300 doğum kilosu bebeğimin kilosu da 6 kg boyu 63 cm kilosu az olduğu için evolvia mamaya geçtik ama çok kusmaya başladı böyle bir durum yaşayan var mı ? Doktor kilosuna iyi diyor ama bana zayıf geliyor tekrar hipp mamaya mı dönmeliyim ? Tamamen bıraktı emmeyi de anca sağınca verebiliyorum anne sütünü ama gündüz uykusu maksimum 30 dk o yüzden sağmaya da her zaman fırsat bulamıyorum ne yapayım bir akıl verin 🥰