Kızlar oğlumun ateşi düşmediği için Novosef 1 gr olanı yazdı doktor üç gün vurulacağız ama dün vurdururken hemşire çok fazla olduğunu yetişkinlere bu kadar vurulduğunu söyledi acildeki doktora sorup yarısını vurdular bugün aile hekimine sordum normal 1 gr vurdyr dedi vurdurdum ama içimde şüphe var fazla mı vurduran var mı hiç ??