gul0610 biz de aynı emzirerek uyutuyorum bazen emzirdikten sonra da uyanıyor bu aralar oturduğum yerde pışpışlıyorum kucağımda daldıktan sonra beşiğe koyuyorum ama 6 ay civarı mesela yarım saatte bir neredeyse uyanıyordu yan yana yatıyorduk ve dediğiniz gibi devamlı meme ağzında oluyordu nerdeyse bu 7. Ayda biraz daha uzadı 8. Ayda 2 saate çıktı dişi çıktı bu dönemde patlattı yani 9. Aydan sonra baya baya rahatladık eskiye nazaran ama biraz da benden kaynaklandı yani emzirerek uyutmak kolayıma geldiği için süreci yönetemedim 😅 2 aylıktan beri neredeyse gece yanımda yatırıyorum hatta işte beşikte başlıyordu geceye gece 2de uyandıktan sonra yanıma alıyordum bizle yatmaya alışmıştı hakkaten 10. Aya geldikten sonra bunların hepsi düzeldi sadece sabaha karşı alıyorum yanımıza