Kızlar oğlum 5 ay 8 günlük ama desteksiz bir anneyim eşim tır şoförü yolda hep 2-3 günde bir görüyorum onda da zaten 3-4 saat sonra uyuyoruz ertesi gün gene yola gidiyor. Gün içerisinde bebekle ilgilensem ev işi kalıyor yemek falan ev işini yapsam oğlan durmuyor ben de bazen ev işi yapmak için bazen de artık nefes alabilmek için ekran açıyorum. Pepe izliyor sadece o ilgisini çekiyor. Ama ekran verirken çok üzülüyorum çok vicdan azabı çekiyorum ama nefes almak için de açıyorum. Sizler nasıl yapıyorsunuz bebişleri oyalamak için neler yapıyorsunuz ev işi düzenini nasıl oturttunuz?