LavinArya benim sezaryen yerimde sorun olmamıştı ama maalesef vücudumda enfesiyon oluşmuştu, zatürre olmuştum, hastanede yattım beş gün damardan antibiyotik aldım, ayakta tedavi oluyorsunuz en azından üzülmeyin, kendinize iyi bakın, bol bol beslenin ,sıvı tüketin atın ilacı vücudunuzdan, sizi iyi anlıyorum çünkü bende sagip dökmek zorunda kaldım , ve buna üzülmekten hastalığa üzülmekten sütüm kesildi, bugünümuze şükür,lohusalık başlı başına bir hastalik zaten vücut çöküyor bagisiklik zayıflıyor, mikroplara açık hale geliyoruz.. moralinizi yüksek tutun , Rabbim şifa versin inşallah bir an evvel atlatırsiniz