yrnyrn061 minikpatate molfix maduru olarak Jenny willy öneririm, her sabah ıslak olurdu bebeğimin altı. Jenny willy kullanıyorum 2 ay oldu herhalde bir iki kere sızıntı oldu sadece o da bebeğim geç uyandığı için onun dışında hiçbir taşma sızıntı yaşamadık. 🧿
alikaspain minikpatate molfiks 5 numaraya kadar iyi 5 numara da en iyi prima ne denediysem taştı ama prima gerçekten bir numara özellikle 5 numarada
goldengate minikpatate bir yil prima kullandim tasirdi molfix tasirdi suan sleepy kullaniyorum cok nadiren tasiriyor
nura97 Sleepy de tasirdi molfix te tasiriyor. Arkadaslar prima yazmis ben de deneyeyim bi . Su bez tasirma olayi gercekten uyku kabusumuz oldu ya. Bebegin de uykusunu kaciriyor benim de
idildeniz35 minikpatate Amazon uygulamasından takip edin bazen kuponla vs diğer uygulamaların yarı fiyatına geliyor neredeyse. Ben en son tanesi 7.5 liradan aldım birkaç hafta önce
organikirmik minikpatate sadece geceleri kullanınca çok gidiyor ya 42′li paketi alıyorum 1.5 ay gidiyor mis
sdnce minikpatate ben de molfixin tüm serilerini denedim sızdırma sorunu yüzünden her sabah cisi taştığı icin erkenden uyanıyordu en son yine molfix premium aldım ama bu sefer taşırmıyor ben bebeğimi yan yatırıyordum o yüzden taşıyormuş simdi sırt üstü yatıyor bayadır hic taşmadı
smy17 minikpatate ben 2 senedir Molfix kullanıyordum ama son zamanlarda değişti bezlerin dokusu bence aşırı sızdırmaya başladı sleepy natural e geçtim şimdi ben memnunum bakalım.
momica idildeniz35 ama yine de pahalı ya evde günlük beze o kadar para vermek vicdanımı sızlatıyor ama dışarı çıkarken, misafirliğe giderken veya gece asla primadan şaşmam ben de