Tontisimm ikizannesi10 kabız gibi olunca sütüne ilave ediyorum. Bağırsak düzenleyici aynı zamanda bitkisel bir zararı yok.
Lilan ikizannesi10 bn 6 aylıkken verdim 3 aylığı bilmiyorum açıkçası 🤷 kabızlığı felanmi var doktor verdiyse verin doktor gözetimi altında
Tontisimm ikizannesi10 doktorunuza danışın isterseniz ama zeytinyağı bile veriliyor yani bu da bitkisel sonuçta yine de bi sorun siz
Tontisimm sedaykn bitkisel canım araştır istersen biraz şeker olduğunu biliyorsun madem neden vermek istiyorsun? Doktoruna danış.