Berilveannesi Kizlaaar.... sezaryen doğum yaptm kızım 4 buçuk aylık 3 aylıkken adet oldum ama o dan sonra bidaha olmadım ve emziriyorum normal midirki başından geçen varsa yazabilir mi😊