Kızlar ben ilçedeyim. Eşim merkezde. Benim iş yerime 1 saat gidiş 1 saatte geliş sürüyor yol. Eşimin ilçede tayin olabileceği kurum yok. Ben de daha sözleşmeliyim. Dilekçe verdim ama 6 aylık çalışanım ondan mı reddedildi eş durumu tayini için ne kadar çalışmak gerekiyor acaba 🥲 benim merkezde gelebileceğim bir çok kurum var ama onaylamadılar kızımı erkenden kreşe bırakıp ilçeye gitmek zor gerçekten.