kızlar bebeğimin cok uykusu var emziriyorum uykuya dalıyor gazını çıkartıyorum çıkmasa bile omzumda dik tutuyorum sonra yatıyorum 5 dk sonra mızırdanıyor uyanıyor sallıyorım beşiğini dalıyor 5 dk sonra tekrar uyanıyor sürekli böyle gidip geliyorum başına gaz damlasımı bilmiyorum ama doktor damla değil probiyotik verdi BiGaia diye günde en fazla 5 damla dedi eczane ben bi sabah emzirmeden sonra bi de akşamüstü veriyorum birer damla çok üzülüyorum çok uykusu var uyanıyor uyuyamıyor napabilirim damlayı mı arttırsam