2 ay 10 günlük oğlum var birde 2 yaşında kızım. Oğlumun gündüz uykuları klasik yenidoğan bebek uykusu kucakta yada memede uyuyor yerine koyunca uyanıyor falan. Ama son iki haftadır(3-4 gündür iyiydi bugün yine başladı) 5-10 dk gözünü kapatıyor kucakta veya slingte veya ana kucağında veya memede sonra uyanıyor ve uyanır uyanmaz çığlık çığlığa ağlıyor susturabilrne aşk olsun gören bu çocuğu cimciklediler yada bir yerini kopardılar sanır, zaten ağlayaj bir bebek iyice ayyuka çıktı. Ne kızımla ilgilenebiliyoeum ne bir iş yapabiliyorum nede bebepime tummy time olsun kitap okuma olsun başka bir etkinlik yaptıramıyorum bütün günüm nerdeyse onu susturmakls geçiyor. Ne emzik ne kolik bebek müziği ne beyaz gürültü ne kuran sesi.. hiçbir şey sadece memede susuyor. Doyma konusunda da sıkıntı yok. Memede uyumak istiyor ve ben çıldırmak üzereyim susmuyor ya susmuyor. Atak mı ne bu anlamadım 1 ayına girmeden gülmeye başlamıştı benim bebeğim akşamları ağlardı gaz sancısından artık akşamı sabahı kalmadı derdi ne çözemiyorum nolur yaşayan var mı nedir sorun çözümü ne geçecek mi hiçbir şeye yetişemiyorum kızım artık oyun oynamaz oldu tek istediği ekran uyanıyor ekran istiyor direk açmamak için direniyorum ama ikisiyle baş edemiyorum