Elarya Buzlukta yaklaşık 30 paket sütüm var. Tarihi yaklaşanı cıkarayım dedim ısıttım bebeğim içmedi tadına bakayım dedim kusucaktım bildiğiniz sabun. Bu sütleri dökmeli miyim ya da içirmenin bi yolu var mı? Bozuk değil büyük ihtimal lipaz nedeniyle böyle
Nikita Elarya ben de depolamıştım. Sonra kızım asla tüketmedi. Hepsini lavaboya döktüm Allah affetsin. Neyseki çok fazla yoktu ama bilsem asla stoklamazdım.
busracim_ Benimde öyle oldu kokusu sabun gibiydi tadını beğenmedi uykusunda veriyorum yada taze sağdığım sütle karıştırıyorum
deniz42mrs Elarya evet aynı şey benimde başıma geldi 3. Aylarında tüm sütleri atmak zorunda kaldım hepsi tuhaf kokuyordu ve oğlum öğürdü