Merhaba güzel anneler. Ben 42 gün önce sezeryan doğum yaptım. Doğumdan ertesi gün bacaklarım balon gibi şişti sonradan biraz indi ama hâlâ şiş ve azıcık ayakta durduğum zaman bacaklarım aşırı derecede sızlıyor. Baldırlarım da genel olarak ağrıyor. Bunu yaşayan var mı? Ne zaman geçer? Bacaklarınız sonradan eski haline döndü mü 😔