Ebru__ Hanımlar oruç borcum olmasın diye ramazandan önce doğum kontrol hapına başladım, bayramda keseceğim sonrasında adet düzensizligi vs oluyor mu yapan var mı
pnar_06 Ebru__ cezarette kullanıyodum 3 ay kullandım ama bende düzensizlik yaptı bir hafta adet oluyodum bir hafta olmuyodum orucu doğru düzgün tutamadım bile ama kişiden kişiye değişiyo tabi 10 gün önce spiral taktırdım şuanlık sıkıntım yok
aselarya40 Ebru__ ben kullandım iki kutu üst üste ara vermedim ara verdiğim zamanda 5. Günde adet oldum sorun yaşamadım