mirosgirl bayramda eşimin yanına gitmek istiyorum bebeğim 10 aylık ve otobüsle 8-9 saat sürüyor sizce böyle bi işe kalkışayım mı yoksa biraz daha mı bekleyeyim
biebrarvar mirosgirl bence çokta uzun bir yol değil 12 15 saatten bahsetmiyoruz zaten de bence gidilir ya ben olsaydım giderdim de eşiniz neden uzak bi yerde ve aranızda 8 9 saat yol var asker falan mı
Zumra_Fatma mirosgirl 10 aylık çokda büyük değil bence iyi ya duruyor mu arabalarda otobüslerde filan uyku saatine denk getirrseniz zaten hep mayişik olur insAllah zorluk cikarmaz
mrc48_ mirosgirl bebem 40 günlükken otobüsle 15 saat yol gittim 3 aylıkken arabaya 25 saat yol gittim araç hareket halinde mayışık olur belki yanına oyalanıcak bişey alırsan durur
Aklimideliricem Gece uykusuna denk getirirsen çok da zor olmuyor ya zaten araba hareket halindeyken genelde uyuyolar sallanıp ama durunca bi uyanıyorlar😂
mirosgirl Aklimideliricem kendi aracımızla başka şehire gezmeye gittiğimizde hiç durmamıştı ama o zaman 4 aylık felan dı şimdi daha hareketli
Aklimideliricem mirosgirl genel olarak huysuz mu ki genelde çocuklar arabayı sever 2 koltuk alırsanız da rahat yatar diye düşünüyorum biz 15 saatlik felan yol geldik 2 yaş ve 1 yaşlardı otobüste 8-9 aylık bebek de vardı
mirosgirl Zumra_Fatma otobüsle hiç yolculuk yapmadım o yüzden kestiremiyorum ya normal araba da kısa mesafelerde duruyor