090226 Bebeğim şuan 30 günlük. 35+1 de doğum yaptım. Hep uyuyor gibi sizde de bunu yaşayan var mı? Acıkınca mızmızlanıyor ağlıyor karnını doyururken uyuya kalıyor ve diğer beslenmeye kadar uyuyor.
1sen1ben1debebekk 090226 daha çok çok küçük sizce de normal değil mi?Yoksa nasıl büyüyecek gelişecek bu bebek.Yenidoğan dönemi budur zaten besle altını temizle uyut başa sar
figenakdag 090226 normal. Benim bebeğim de şu an 42 günlük oldu. Artık yavaştan az da olsa uyku aralıkları açılıyor. Bırak uyusun sarılığı yoksa acıktıkca uyanıyor dediğin gibi.