Ben kullandım canım bana yan etki olarak sinirlilik isteksizlik yaptı ve üç ay adet olamadım ne zaman bıraktıysam adet oldum emzirmeme herhangi bir yan etkisi olmadı bir hafta kullandıktan sonra koruması başlıyor diye biliyorum ben şu an kullanmıyorum doktor cerazette de içebilirsin ama genelde hepsi aynı etki yapar en iyisi spiral dedi bakalım düşünüyorumbende ama yine dikkat et doktor bu haplar %70 korur dedi