mavidomatess valla ben de öyleyim en azından önceden daha kısa emiyordu şimdi süreyi de uzattı bir de yanlış mı tutuyor nedir acıtıyor yine yara yapıyor, sabah suyumu kulaklığımı yastığı şunu bunu yanıma alıyorum yerleşiyorum koltuğa gece yatana kadar koltuktayız, ev işi yapmayı özledim resmen, sorduğumda da her anne normal diyor herhalde normali bu bilemiyorum